V našej komunite sa dejú zaujímavé veci.

Ak chceš od nás dostávať pravidelný newsletter, prihlás sa na odber tu -->

Ako sa pozrieť na údaje o svojich zákazníkoch?

A čo všetko dokážu dáta z prieskumu trhu? A čo všetko prieskum (s)tvorí?

Kedy

15.2.2025,
9:00 - 11:00 hod.

Kde

Miesto upresníme podľa počtu prihlásených.

Cena

20 €

Pre prihlásenie napíš  priamo Sandre na jej mail: sandra.mazarova@vantage.sk

Maximálny počet účastníčok.

Čo sa v rámci workshopu dozvieš:

Prečo by mohlo byť pre vás užitočné rozumieť prieskumom lepšie?

Slovné spojenie prieskum trhu už asi každý počul.

Minimálne o tých politických prieskumoch a koláčových grafoch už asi niečo viete. Ale prieskumy sa robia aj v mnohých ďalších odvetviach a majú mnoho podôb. Prieskum spokojnosti po zrealizovanom nákupe, prieskum firmy vyrábajúcej jogurty o obľúbenosti rozličných príchutí medzi kupujúcimi, prieskum spokojnosti zamestnancov vo firme, atď.

Používajú sa na to rôzne metódy – podľa toho, či treba lepšie pochopiť PREČO a AKO niečo robíme, alebo sa skôr zamerať na percentuálne podiely jednotlivých výsledkov alebo nákupného správania.

  • Pozrieme sa bližšie na základné typy prieskumov a na to, ako sa prieskumy tvoria – čo je to správna veľkosť vzorky, náhodný výber a kedy musíme vzorku „boostovať“.
  • Predstavíme si rozličné druhy prieskumov na konkrétnych príkladoch z rôznych
    pracovných odvetví a nášho súkromného sveta.
  • V praktickej časti sa zameriame na to, že vlastne každá firma -aj jednoosobová – zbiera priebežne množstvo rozličných dát. A s týmito údajmi sa dá ďalej pracovať.
  • Case study: spoločne - každá pre svoje vlastné podnikanie alebo podľa svojej kreatívy – si navrhne vlastný prieskum.

Kto bude workshop viesť?

Workshop organizujú naše členky Sandra MažárováVlaďka Renčková.

Pre prihlásenie napíš  priamo Sandre na jej mail: sandra.mazarova@vantage.sk.