Ako sa pozrieť na údaje o svojich zákazníkoch?
A čo všetko dokážu dáta z prieskumu trhu? A čo všetko prieskum (s)tvorí?
Kedy
9:00 - 11:00 hod.
Kde
Cena
Pre prihlásenie napíš priamo Sandre na jej mail: sandra.mazarova@vantage.sk
Čo sa v rámci workshopu dozvieš:
Prečo by mohlo byť pre vás užitočné rozumieť prieskumom lepšie?
Slovné spojenie prieskum trhu už asi každý počul.
Minimálne o tých politických prieskumoch a koláčových grafoch už asi niečo viete. Ale prieskumy sa robia aj v mnohých ďalších odvetviach a majú mnoho podôb. Prieskum spokojnosti po zrealizovanom nákupe, prieskum firmy vyrábajúcej jogurty o obľúbenosti rozličných príchutí medzi kupujúcimi, prieskum spokojnosti zamestnancov vo firme, atď.
Používajú sa na to rôzne metódy – podľa toho, či treba lepšie pochopiť PREČO a AKO niečo robíme, alebo sa skôr zamerať na percentuálne podiely jednotlivých výsledkov alebo nákupného správania.
- Pozrieme sa bližšie na základné typy prieskumov a na to, ako sa prieskumy tvoria – čo je to správna veľkosť vzorky, náhodný výber a kedy musíme vzorku „boostovať“.
- Predstavíme si rozličné druhy prieskumov na konkrétnych príkladoch z rôznych
pracovných odvetví a nášho súkromného sveta. - V praktickej časti sa zameriame na to, že vlastne každá firma -aj jednoosobová – zbiera priebežne množstvo rozličných dát. A s týmito údajmi sa dá ďalej pracovať.
- Case study: spoločne - každá pre svoje vlastné podnikanie alebo podľa svojej kreatívy – si navrhne vlastný prieskum.
Kto bude workshop viesť?
Workshop organizujú naše členky Sandra Mažárová a Vlaďka Renčková.
Pre prihlásenie napíš priamo Sandre na jej mail: sandra.mazarova@vantage.sk.