V našej komunite sa dejú zaujímavé veci.

Ak chceš od nás dostávať praviudelný newsletter, prihlás sa na odber tu -->

Osobný brand autenticky a efektívne

Stratégia, elegancia a odvaha v kocke s Jankou a Jankou.

Osobny_brand

Stratégia, elegancia a odvaha v kocke s JankouJankou.

 

Pomôžeme Ti jasne si zadefinovať Tvoju osobnú značku tak, aby si bola autentická a súčasne presvedčivá. Získaš si tak dôveru klientov, kolegov a svojho okolia, a tým aj náskok pred konkurenciou.

Kedy

8.2. 2022 (streda) od 10:00 do 14:30 hod.

Kde

Škultétyho 18, Bratislava, priestory Finreport

Cena

88€ pre členky Beelongu, 125 € pre nečlenky

Počet  účastníkov kurzu: 8-10

Čo Ti workshop pomôže osvetliť?

  • čo znamená vedomé budovanie osobnej značky a prečo je to dôležité

  • svoje zdroje a unikátnosť (USP)

  • podnety ako na bariéry budovania osobnej značky – na rôzne strachy, neistotu, či obavy z komunikácie s verejnosťou

  • návod na stratégiu budovania osobnej značky

  • PR, komunikáciu s cieľovou skupinou, budovanie vzťahov s verejnosťou

  • ako a kde efektívne publikovať a komunikovať svoje posolstvo svojej cieľovej skupine

  • dôležitosť komunikácia vlastnej osobnej značky svojím výzorom a správaním

  • profesionálny imidž vs. módne trendy, návod na profesionálny kapsulový šatník

  • sila prvého dojmu

  • pochopenie, že budovanie osobnej značky je investícia do seba a svojej budúcnosti.

Kto bude workshop viesť?

Jana Schochmann viac ako 15 rokov pracovala ako novinárka a šéfredaktorka v časopisoch zameraných prevažne na financie, ekonomiku, obchod a marketing.

Pracovala aj ako PR manažérka pre dve odevné značky, ale aj pre iných klientov z biznis a korporátneho prostredia.

Momentálne sa profesionálne venuje budovaniu osobnej značky, kde spája svoje predchádzajúce skúsenosti.

Janka Holúbeková pôsobí ako individuálny a tímový kouč, lektor, mentor a facilitator osobnostného rozvoja aj v oblasti psychológie. Vyštudovaná andragogička s viac ako 30 ročnými skúsenosťami v oblasti riadenia ľudských zdrojov a manažmentu.

Okrem iných tém (hranice, harmónia, sebapoznanie, nastavovanie cieľov, vízii, misii a stratégie...) sa profesionálne venovala aj oblasti spoločenský protokol a etiketa.

Program workshopu:

  • Svoju osobnú značku si budujeme všetci. A to bez ohľadu na to, či si to uvedomujeme alebo nie. Podstatné však je, či sme pritom efektívne, či nám to prináša progres a pomáha napĺňať želaný cieľ.
  • Cieľ vedomého budovania osobnej značky môže byť rôzny, napríklad:
    • získavať klientov, budovať si firmu,
    • mať dobé meno na pracovnom trhu, príp. v okruhu svojich priateľov,
    • upevňovať si svoju pozíciu lídra,
    • byť vnímaný ako odborník, profesionál v určitej oblasti.
  • Naša osobná značka je kombináciou našich talentov, zručností a životných skúseností, vďaka ktorým sme jedineční.
  • Keď nevieme, ako na budovanie svojho osobného brandu a robíme aktivity nekoordinovane bez jasnej vízie a stratégie, oberá nás to o energiu, radosť, spokojnosť i sebavedomie.
  • Keď si však svoju značku budujeme skutočne efektívne a v súlade s našimi cieľmi, pomáha nám to získavať si dôveru klientov, kolegov a získame aj náskok pred konkurenciou.
  • Cieľom nášho workshopu je, aby naša osobná značka nebola ako bárka na mori, ktorú bezcieľne unášajú vlny. Poskytneme vám kormidlo, kompas a mapu. 
  • Na našom workshope sa budeme venovať tomu:

    • ako odhaliť svoju unikátnosť (USP),

    • ako si môžeme budovať osobnú značku i firemnú súčasne,

    • ako si pripraviť stratégiu,

    • ako si správne zadefinovať cieľovú skupinu,

    • ako efektívne komunikovať posolstvo cieľovej skupine,

    • aké komunikačné nástroje pri tom môžeme využívať,

    • ako sa dá zbaviť obáv a strachu z komunikácie s verejnosťou,

    • ako komunikáciu osobnej značky podporiť svojím imidžom a vystupovaním, tak aby to bolo v súlade a harmónií,

    • ako si správne zostaviť profesionálny kapsulový šatník, tak aby sme ušetrili čas, splnili účel, ale boli pri tom aj šik.

Pre koho je workshop určený?

Workshop určený pre všetkých, ktorí chcú porozumieť svojim potrebám, chcú nájsť odvahu, aby boli vnímaní druhými tak, ako si to želajú, a byť dôveryhodnými, efektívnymi a zdravo sebavedomými. Napr. pre:

  • lídrov, ktorí si potrebujú upevniť svoju pozíciu a jasne odkomunikovať svoje ciele a hodnoty;
  • profesionálov a špecialistov, ktorí potrebujú komunikovať v čom sú výborní, prípadne si chcú upevniť svoju pozíciu špecialistu a odborníka (právnici, lekári, lektori, kouči, mediátori, odborníci na určitú oblasť, a pod.);
  • majiteľov firiem a spoločností, ktorí sledujú určitý konkrétny zámer;
  • zamestnancov firiem a manažérov;
  • obchodníkov;
  • začínajúcich podnikateľov;
  • ľudí, ktorí vystupujú na verejnosti alebo prichádzajú do kontaktu s novinármi;
  • a ďalších.