Osobný brand autenticky a efektívne
Stratégia, elegancia a odvaha v kocke s Jankou a Jankou.

Kedy
Kde
Cena
Počet účastníkov kurzu: 8-10
Čo Ti workshop pomôže osvetliť?
-
čo znamená vedomé budovanie osobnej značky a prečo je to dôležité
-
svoje zdroje a unikátnosť (USP)
-
podnety ako na bariéry budovania osobnej značky – na rôzne strachy, neistotu, či obavy z komunikácie s verejnosťou
-
návod na stratégiu budovania osobnej značky
-
PR, komunikáciu s cieľovou skupinou, budovanie vzťahov s verejnosťou
-
ako a kde efektívne publikovať a komunikovať svoje posolstvo svojej cieľovej skupine
-
dôležitosť komunikácia vlastnej osobnej značky svojím výzorom a správaním
-
profesionálny imidž vs. módne trendy, návod na profesionálny kapsulový šatník
-
sila prvého dojmu
-
pochopenie, že budovanie osobnej značky je investícia do seba a svojej budúcnosti.
Kto bude workshop viesť?
Jana Schochmann viac ako 15 rokov pracovala ako novinárka a šéfredaktorka v časopisoch zameraných prevažne na financie, ekonomiku, obchod a marketing.
Pracovala aj ako PR manažérka pre dve odevné značky, ale aj pre iných klientov z biznis a korporátneho prostredia.
Momentálne sa profesionálne venuje budovaniu osobnej značky, kde spája svoje predchádzajúce skúsenosti.
Janka Holúbeková pôsobí ako individuálny a tímový kouč, lektor, mentor a facilitator osobnostného rozvoja aj v oblasti psychológie. Vyštudovaná andragogička s viac ako 30 ročnými skúsenosťami v oblasti riadenia ľudských zdrojov a manažmentu.
Okrem iných tém (hranice, harmónia, sebapoznanie, nastavovanie cieľov, vízii, misii a stratégie...) sa profesionálne venovala aj oblasti spoločenský protokol a etiketa.
Program workshopu:
- Svoju osobnú značku si budujeme všetci. A to bez ohľadu na to, či si to uvedomujeme alebo nie. Podstatné však je, či sme pritom efektívne, či nám to prináša progres a pomáha napĺňať želaný cieľ.
- Cieľ vedomého budovania osobnej značky môže byť rôzny, napríklad:
- získavať klientov, budovať si firmu,
- mať dobé meno na pracovnom trhu, príp. v okruhu svojich priateľov,
- upevňovať si svoju pozíciu lídra,
- byť vnímaný ako odborník, profesionál v určitej oblasti.
- Naša osobná značka je kombináciou našich talentov, zručností a životných skúseností, vďaka ktorým sme jedineční.
- Keď nevieme, ako na budovanie svojho osobného brandu a robíme aktivity nekoordinovane bez jasnej vízie a stratégie, oberá nás to o energiu, radosť, spokojnosť i sebavedomie.
- Keď si však svoju značku budujeme skutočne efektívne a v súlade s našimi cieľmi, pomáha nám to získavať si dôveru klientov, kolegov a získame aj náskok pred konkurenciou.
- Cieľom nášho workshopu je, aby naša osobná značka nebola ako bárka na mori, ktorú bezcieľne unášajú vlny. Poskytneme vám kormidlo, kompas a mapu.
-
Na našom workshope sa budeme venovať tomu:
-
ako odhaliť svoju unikátnosť (USP),
-
ako si môžeme budovať osobnú značku i firemnú súčasne,
-
ako si pripraviť stratégiu,
-
ako si správne zadefinovať cieľovú skupinu,
-
ako efektívne komunikovať posolstvo cieľovej skupine,
-
aké komunikačné nástroje pri tom môžeme využívať,
-
ako sa dá zbaviť obáv a strachu z komunikácie s verejnosťou,
-
ako komunikáciu osobnej značky podporiť svojím imidžom a vystupovaním, tak aby to bolo v súlade a harmónií,
-
ako si správne zostaviť profesionálny kapsulový šatník, tak aby sme ušetrili čas, splnili účel, ale boli pri tom aj šik.
-
Pre koho je workshop určený?
Workshop určený pre všetkých, ktorí chcú porozumieť svojim potrebám, chcú nájsť odvahu, aby boli vnímaní druhými tak, ako si to želajú, a byť dôveryhodnými, efektívnymi a zdravo sebavedomými. Napr. pre:
- lídrov, ktorí si potrebujú upevniť svoju pozíciu a jasne odkomunikovať svoje ciele a hodnoty;
- profesionálov a špecialistov, ktorí potrebujú komunikovať v čom sú výborní, prípadne si chcú upevniť svoju pozíciu špecialistu a odborníka (právnici, lekári, lektori, kouči, mediátori, odborníci na určitú oblasť, a pod.);
- majiteľov firiem a spoločností, ktorí sledujú určitý konkrétny zámer;
- zamestnancov firiem a manažérov;
- obchodníkov;
- začínajúcich podnikateľov;
- ľudí, ktorí vystupujú na verejnosti alebo prichádzajú do kontaktu s novinármi;
- a ďalších.