V našej komunite sa dejú zaujímavé veci.

Ak chceš od nás dostávať praviudelný newsletter, prihlás sa na odber tu -->

Jana Schochmann

Indiánske meno: Tá, s ktorou prichádza elegancia a štýl

tel.: 421 918 890 051, mail: schochmann.jana@gmail.com, FCB , IG, Linkedin, https://www.janaschochmann.sk/

 

"Spájam svoje predchádzajúce skúsenosti v oblasti PR s tvorbou imidžu a pomáham ženám, ale aj mužom vytvárať ich vlastnú osobnú značku."

1/ Jani, ako by si sama seba opísala? Čo je „The BEST OF YOU?"

Je to možno vtipné, ale najviac si na sebe vážim svoje sklony k bonvivánstvu alebo hedonizmu. ☺ I keď dokážem byť aj otravná perfekcionistka a stále ešte vládzem byť aj vorkoholička s veľkým oduševnením pre prácu, ktorú robím, mojím „Work-Life balance“, bez ktorého by som zrejme stratila kreativitu, inšpiráciu aj chuť do práce, je jednoznačne pôžitkárstvo. 

Nádherné miesta, gastronómia, umenie a posedenie s priateľmi mi dodávajú energiu, elán a nové nápady. Posúva ma to aj pracovne. 

Celý život robím prevažne kreatívnu prácu. Kde inde by som našla inspiráciu na nové články, ak nie pri stretnutiach s ľuďmi. Kde sa dá vycibriť si oko pre módu, ak nie v uliciach Londýna, Paríža, alebo Milána...? A kde si môžete lepšie kultivovať vkus, ako v galérii, filharmónii či v divadle...? 

Keď sa tak pozrieme, čo sa v poslednej dobe deje okolo nás... Nuž, je to jasné! Najviac si na sebe vážim to, že si viem aj užívať život. Práve na miestach, ako je Piazza della Cisterna v San Gimignano v momente, keď si bez výčitiek vychutnávam fantastické „gelato“, sa mi najlepšie hľadá vnútorný pokoj. A nenápadné úsmevy vždy štýlových Talianov, mi zase „dobijú“ sebavedomie, ktoré potom pri svojej práci viem „rozdistribuovať“ aj iným ženám. 

2/ Čím momentálne žiješ?

Po viac ako 17-tich rokoch práce v médiách, zameraných prevažne na ekonomiku, marketing a tiež konzultantskej aj výkonnej činnosti v oblasti komunikácie a PR, som samej sebe konečne dovolila, naplno sa zaoberať tým, čím celý svoj život žijem. A to je móda, štýl, imidž a dobrý vkus.

Spájam teda svoje predchádzajúce skúsenosti v oblasti PR s tvorbou imidžu a pomáham ženám, ale aj mužom vytvárať ich vlastnú osobnú značku.

3/ Aký je tvoj osobný príbeh transformácie?

Nepoviem asi nič nové. Ale naplno som začala pociťovať potrebu životnej zmeny po materskej dovolenke. Robiť šéfredaktorku v biznisovo zameraných časopisoch bol posledných asi 13 rokov pred materskou môj “core biznis”. Posledné médium, pre ktoré stále pracujem ako riaditeľka, je náš vlastný časopis Financial Report.

Počas tohoto obdobia som súčasne robila aj konzultácie pre klientov z biznis sféry v oblasti PR. Čoraz viac klientov sa na mňa v tejto súvislosti, obracalo aj s otázkami týkajúcimi sa imidžu a štýlu. Nakoniec som sa rozhodla, že presne tým by som sa mohla a chcela aj živiť.

4/ Čím sa zaoberáš profesionálne?

Ako som už spomínala, stále robím riaditeľku vo finančnom časopise, ktorý som spolu s manželom založila a postavila na nohy. Súčasne som aj „Tvorca osobného brandu“ a tým by som sa chcela živiť aj v budúcnosti.

5/ Čo ponúkaš do Beelongu?

Chcem pomáhať ženám, aby sa samé zo sebou cítili spokojnejšie a krajšie a aby sa to nebáli aj ukázať.

Chcem ich zbavovať zbytočných komplexov.

Pretože ľudia, ktorí majú sami so sebou problém, ktorí so sebou stále a dlhodobo nie sú spokojní, ktorých vlastne stále niečo štve, nebývajú zvyčajne príjemní ani na nás ostatných. Nehovoriac o ich potrebe, neustále si niečo dokazovať. Ako už vieme aj z dejín, nakoniec môže mať ich konanie pre ľudstvo až fatálne následky...

Teraz som význam mojej práce asi poriadne nafúkla a nie som ani psychológ, aby som takto mudrovala, každopádne, ak môžem pomôcť s tým, aby sa ľudia cítili so sebou spokojnejší, tak prečo by som to neurobila…;-) 

A ešte jednu vec viem svetu ponúknuť a to je humor! 

6/ Čo by si chcela NAOZAJ robiť, keby si mala neobmedzené možnosti?

Má to dve roviny. Jedna reálna a druhú môžem pokojne v mojom veku a za daných okolností, nazvať nerealistickou až abstraktnou.

Mojim nesplneným snom je byť svetovo uznávanou historičkou umenia. Konkrétnejšie, pracovať ako vedecká pracovníčka pre prestížnu univerzitu, alebo múzeum, niekde v Taliansku alebo vo Francúzsku. Zmyslom môjho života by bolo objavovať tajomstvá ukryté v umeleckých dielach... 

Ale keďže mám okrem veľkej fantázie aj náhľad pragmatika a úsudok realistu, úplne sa uspokojím aj s tým, keď sa mi bude skvele dariť v oblasti, v ktorej aktuálne pôsobím. Veľmi ma poteší, keď v tom budem ozaj najlepšia a dám môjmu podnikaniu formu, ktorá nie je bežná. Keď budem skutočne vyhľadávaná odborníčka na štýl, imidž a budovanej osobnej značky.    

7/ Ako vníma Janku jej priateľka Adela Jasenovcová?

"S Janou sa mi pracuje veľmi dobre. Na kvalite nášho profesionálneho vzťahu sa odráža aj fakt, že sa dobre poznáme aj v súkromí. Aj preto viem, že nepoľaví, pokiaľ nedodá 120% výsledok. Dokazuje to nielen ako majiteľka firmy, šéfredaktorka odborného časopisu, ale aj ako brandingový konzultant. Ako jedna z mála nastaví klientom komplexne celý osobný brand, od komunikácie až po vytvorenie unikátneho imidžu. Poradí vám v komunikácií, odporučí tipy a triky a naučí vás komunikovať aj svojim zovňajškom. Budovanie osobnej značky zahŕňa nielen imidž a prezentáciu na sociálnych sieťach, je tam toho oveľa viac, od hlavy až po dobré topánky. V Jankinom prípade to platí doslova. Pracuje s vami empaticky, konzistentne a efektívne. "

8/ Články

https://www.finreport.sk/ekonomika/co-moze-pre-ziskanie-kvalitnych-zamestnancov-urobit-lider/

https://www.finreport.sk/lidri/moda-ako-ucelny-pracovny-prostriedok/

https://www.finreport.sk/podnikanie/nezanechavajme-po-sebe-neporiadok-radsej-nieco-pekne/

9/Kontakty 

tel.: 421 918 890 051, mail: schochmann.jana@gmail.com, FCB, IG, Linked inhttps://www.janaschochmann.sk/