V našej komunite sa dejú zaujímavé veci.

Ak chceš od nás dostávať pravidelný newsletter, prihlás sa na odber tu -->

Denisa Bartová, 47

Tel. 0903 200 161, mail: denisa.bartova@me.com, Linked in https://www.linkedin.com/in/denisa-bartova-84878559/, FCB: https://www.facebook.com/bartova.denisa1/

 

 

1/ Deni, ako by si sama  seba opísala ? Čo je „the BEST OF YOU ?“ 

Vysoká miera empatie, schopnosť komunikovať s ľuďmi z rôznych spol. skupín, otvorenosť, vysoká miera rešpektu k ostatným (nerob druhým to, čo nechceš, aby robili tebe), liberál, organizovanosť, dochvíľnosť, precíznosť a najmä schopnosť vypnúť, keď si telo alebo hlava pýta .

2/ Čím momentálne žiješ? Čo je momentálne tvoja životná téma? 

Nemám aktuálne žiadnu výraznejšiu tému, všetko je tak, ako má byť. Ked už niečo, tak možno work-life balance, výchova tínedžera, manželstvo po 20 rokoch, PMS..., ale často problémy priateliek.

3/ Aký je tvoj osobný príbeh transformácie?

10+ hľadanie a skúmanie

20+ rozvoj a rast

30+ stabilita a neistota (čo ďalej)

40+ rovnováha a sila

4/Čím sa zaoberáš profesionálne? Ak si v poslednom čase zmenila zameranie, tak prečo tento kariérny posun?

Pred 4 rokmi som po rokoch váhania konečne zakotvila v online marketingu. Odvtedy sa každý deň učím nové veci, lebo dynamika odvetvia je brutálna. V agentúre OWICREATIVE sa snažime pomáhať najmä menším a stredným firmám zorientovať sa a presadiť vo svete digitálu. Osobne radím hlavne zo strategického pohľadu a zároveň riadim projekty.

5/Prečo si v Be{e}longu?  V čom by ti mohol byť Be{e}long nápomocný? 

Do Beelongu sa chcem pridať kvôli sile ženskej energie, novým kontaktom, inšpiráciám a motiváciám. Ponúkam svoju dávku energie, schopnosť otvorene hovoriť na rôzne témy a načúvať, a taktiež vedomosti najmä z oblasti marketingu.

6/ Čo by si chcela NAOZAJ robiť, keby si mala neobmedzené možnosti? Bez cenzúry!

Organizovať zážitkové akcie pre ľudí, ideálne so slabším finančným zázemím. Robiť ľudí šťastnými aspoň na krátke obdobie. Spomienky na krásne chvíle zoberie len Alzheimer.